Speaking of Life...

5.3.05

BASKETBALLLLLLLLL!

Hey y'all!!!
I went to the Uconn vs. Syracuse men's basketball game today with Britt and her dad and sister and it ROCKED my socks. This guy behind us kept saying the "f" word until I said really loud "THIS IS A NO POTTYMOUTH ZONE..." And when he stopped screaming I turned around and he was like... staring at me. The refs kinda stunk, but don't they always???
Also when a couple Syracuse fans walked in to Gample, EVERYONE boo-ed them. And I have, as Mrs. Fowler would say, "Some Syracuse blood in me" and I wished I had worn my brother's Syracuse hat just so I could get boo-ed too. It woulda been fun. But... I didn't wear the hat hence I wasn't boo-ed hence I am writing this about wishing I was boo-ed. In the immortal words of Forrest Gump, "And that's all I have to say about that."
If you can believe it, my hair still smells good. But my hair always smells good ;-)
EMILY IS GOING OUT WITH RYAN!!!!!!!
But we all knew that. She said that it was "Shaun's fault". But if it's his fault it sounds like you don't want to be going out with him :-( poor ryan :-( hehehe. Just kidding. A little.
My dog breathes SO loud. Like right now. I think she has a snuffed up nose or something. I dunno. I'm not a dogologist so I'm clueless.
I cannot WAIT for
  1. History Day-the salem witch trial play will kick buttocks!!! And it will be fun. We just have to work on the whole not laughing thing. And the crying thing. That too.
  2. The week of the 21st- no school on the 21, Quincy Market on the 22, Band field trip for us cool band geeks on the 23, school on the 24 *cringe* and no school on the 25.

I'm out, but I will leave you with my new song.

Abow chicka bow bow

A wiggydiggydiggydow

A rickyshaw wickywaw

Amickywow shiggynow

Aliggy jiggy quiggy doo

Ayicky icky bicky boo!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I'll sing it for y'all monday. I know. You're counting down the seconds.

<3>

28.2.05

Shaunny Depp

Alrightskie the first suggestion of what to write about from Amanda's guestbook:


Name: Shaunny Depp
Sent: 28/02 20:30
Write about me. I'm always somethin to talk about-for example- Did you see that weird thing Shaun did today? Or Woah Shaun is like soooo funny Or Shaun is crazy stuff like that... And also STOP YELLING AT ME!! :( byes

Ok shaunny. You got me in trouble in French today... and I didn't yell at you :-D My how you strive for attention. I think I'll write about how much school sucks though... sorry :-D

I have been doing homework since 2:45 p.m. today and I'm still not done... :( I have two makeup tests to do tomorrow and one is open note but it still sucks....... you don't care at all do you? no.

Ok the CRUISE!!! Some kid was totally stalking us and it was totally creepy and stuff. And he said "ahoy lassies!!!" and then tried to follow us into the elevator but we shut the door in his face. He was one scary dude. And NEVER order triple hashbrowns at Waffle House. I looked at the price and factored in
  1. i love hashbrowns
  2. how much potatoes can you get for $1.95?

Well THEN I remembered that yes, I do love hashbrowns, but potatoes are wicked dirt-cheap. And you can get A LOT of potatoes for 1.95. So just don't ever order them. Ech.

Im out but before I leave, the history channel is on *eeeew education* and there was a queen named Sheeba. Dead serious. SHEEBA THE DESK LIVES ON FOREVER!!! btw, if ya wanna visit her, shes in the computer funeral room :-D

<3>